Christian the lion

Wihoo, fick påhälsning förut av tapetserarna som ville meddela att de skulle börja tapetsera om här imorgon bitti, äntligen blir det gjort så jag kan sätta upp tavlor, prydnader och annat som gör ett hem till ett hem. Vill ju känna att det är fint och jag trivs tills Lex kommer :) Så nu ska jag börja släpa, dra och bära runt allt i både sovrum och vardagsrum så att inget står ivägen för dem. Jag vet att jag inte borde, men utan en stark Thomas hemma så får jag så lov att göra det helt enkelt. Jag borde inte gå i närheten av kattlådan egentligen heller, men måste man så måste man!
Har precis kollat på den här videon, jag har sett den såååå många gånger nu, och ändå gråter jag som en idiot (så mycket att jag knappt kan andas och inte ser något för alla tårar) varje gång jag ser den. Har ni inte sett den, se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0