Trött torsdag

Höll nästan på att skriva att det var tisdag, inte helt med kanske... Är jätteseg idag, kanske beror på vädret, det är grått och skönt (jag tycker att det är en aning för varmt med sol). Idag gör jag bara sådant jag måste, har tvättstuga nu, och ska snart diska och städa lite. Jag förstår inte hur jag kan stöka till så mycket när jag bara är själv hemma?! Både jag och Thomas har suttit på morgonen och ringt en hel del viktiga samtal, och han ska iväg på ett möte idag, vi hoppas på att det går bra! Vill inte säga något om det än, men det blir förhoppningsvis ett bra och avgörande möte.
Har äntligen (?) börjat känna av förvärkar, har blivit lite fundersam när jag varken haft några sammandragningar eller förvärkar alls tidigare, men nu så. Det måste ju bara betyda att det går åt rätt håll, om än sakta ;) Jag bara önskar att killen kunde titta ut snart, jag vill ha sällskap här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0