Bowling for Columbine vs Meet Joe Black

Har lite svårt att bestämma mig vilken av dom jag vill se nu. Tänkte se en film innan Prison Break börjar, eller ja, en bit av den iallafall. Hinner nog inte se hela.
Och träna till den. Men ja... vilken är bäst att träna till? Bowling for Columbine gråter jag åtminstone inte till, det gör jag garanterat till Meet Joe Black. Men däremot känner jag mig faktiskt inte sådär värst intresserad av BfC över huvudtaget. Dokumentärer om vapen? Njae... Ska ge den en chans, men nu? Njae, det blir nog Brad Pitt istället. Åtminstone vackert ögongodis, till skillnad från Michael Moore...

Träningsbyxor på!!

OJ! Nu blev texten sådär stor och skum igen... Jaja, nu kom jag iallafall på hur jag gjorde ,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0