...

Det är INTE en glad Lenitha som kommit hem.
Timrå förlorade. Skyller allt på DOMARJÄVELN (ja, nu svär jag också, han förtjänar inget annat)! Det hade varit JÄTTEmånga fler utvisningar på HV om han inte hade blundat för dom! Skaffa glasögon åt den saten, han ser ju ingenting. Men ja, han är ju från Småland, så det är väl inte helt opartiskt.
Timrå gjorde en okej  match trots allt. Lite slarvigt ett tag, men ändå inte dåligt.

Nä fy vad besviken jag är. Tänker ta en macka, spela en snabb poker och sedan gå och lägga mig för att förhoppningsvis vakna på bättre humör imorgon.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag håller med dig!!
Han var helt urkass!
Nu ska jag ta en date med John Blund.
Natti!

2008-04-03 @ 23:46:48
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0