Goddagens

Har tagit det lugnt och myst med min sambo och bara haft det bra, så har inte prioriterat bloggen än. Det kommer! Måste bara ta mig tid ;)
Har precis sett klart Meet Joe Black. Sitter tårögd och röd i hela ansiktet, klart jag grinade! Det är ju världens bästa film.
Ska snart gå ner på IB och ha middag med gamla och nya KU-styrelsen. Äta något gottigt och bara ha det bra!

Vet inte hur länge vi blir kvar, men blir det länge så ha en bra kväll!

Jag ska också tända ljus för älskade Engla!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jag fick en jättelak kommentar om allt möjligt ...naturligtvis anonym men jag tror mej veta från vem.Men vi skiter i det nu och går vidare!

2008-04-14 @ 15:17:02
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0