Godmorgon!

Nu har jag en nyklippt och fin karl. Ny frisör på stället på hörnet, hon var jätteduktig!
Passade på att checka om de gör bröllopsuppsättningar, och visst gjorde dom det, men gosh så dyrt. Ja jag vet att det skulle vara dyrt men FRÅN 1500:-??? Tack men nej tack, då gör jag det hellre själv...
De hade syntethår att låna ut över bröllopsdagen, men eftersom det var plast så gick det inte att locka.
Jag är nog fast med mitt korta tråkiga bångstyriga hår och får sätta upp det själv.

Katterna har visat sin tacksamhet till att få sitta i ett nytt fönster genom att riva ner blomman så det är jord i hela soffan och krukskärvor på halva golvet. Tack för den...
Bilder från gårdagen kommer iallafall snart! Haha, skrattar redan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0