Godmorgon!!

Vilket UNDERBART väder det är! Jag vägrar sitta inne hela dagen idag! Glöm det!
Ska äta min grötfrukost och sedan duscha, sen tänker jag banne mig ta på mig mina gula vårskor och gå ut och hitta på något! Vet inte vad än, men det ordnar sig ;)

Jag älskar våren mest av alla årstider kom jag fram till igår.
Då är man så trött och less på vintern så man uppskattar att snön smälter bort, att blommorna börjar spricka fram, att man kan börja packa undan alla tjocka vinterkläder och att kunna ha balkongen öppen dygnet runt (katterna är väldigt glada för det).
På sommaren gnäller man oftast för att det är FÖR varmt.
Så ja, våren är ju underbar. Man uppskattar allt så mycket mer än på sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0