Godmorgon

Det är ju äntligen vår nu! Det är så underbart!
Idag ska jag hämta ut mitt paket med mina älskade nya gula skor i!
Sedan ska jag packa och dona och skriva en massa listor till Thomas. Sedan bär det iväg in till Sundsvall för att äta middag och sedan sova hos Erik och Sonja (Pontus ska också sova där). Imorgon far ju jag och Pontus ner till Lund!
DÄR kan det verkligen vara vår! Fast med min tur lär det väl spöregna bara för det...
Tänk om jag aldrig vill komma hem igen? Jag har ju tjatat om att jag vill ner till Skåne.. Vem vet, jag kanske blir kvar!

Hur som helst, såg att centrumkiosken hade börjat med mjukglass, äntligen! Där ska jag också göra ett stopp.
Kanske sola en sväng...?
Hm vi får se vad jag hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0