Haha!

Han är så rolig!
Jag kommer in, han tycker att det är för torrt. Jag frågar; har du hätt i sirapen? Han: Nej visst fan! Kan du ta fram den åt mig? Vad skulle han göra utan mig?
Han svär just nu en hel del. Nyss sa han "Men, hur ska jag göra nu? Det fastnar ju bara på min hand!"
Jag svarar: "Ja men hä ner det på händerna i bunken och fortsätt knåda"
Han: "Men då fastnar det ju bara på andra handen!"

Någon minut senare säger han: "HUR SKA JAG RULLA DET HÄR TILL LÄNGDER?!"
Jamen, om det är för geggigt, ta lite mer mjöl.
"Jaha. Är det så man gör..."

Han kom precis inspringandes "LERMANNEN OCH SPINDELMANNEN HAR MINDRE GEGG PÅ HÄNDERNA ÄN MIG! JAG KAN JU INTE HA I HUR MYCKET MJÖL SOM HELST!"

Ja, innan det här är färdigt... Han sa även ledset och uppgivet "Jag behöver din guidning.." Ja, jag får väl hjälpa honom då ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag längtar efter att få smaka kakorna i morgon!!!!
Vi hejjar på här på bryggargatan. Ja. Jag gör det. Stefan leker med sin nya leksak. Och då pratar jag inte om multiverktyget jag köpte åt honom..... De blir aldrig vuxna va? *L*

2008-04-04 @ 20:43:31
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0