Jalla är hemma

Lite lätt besviken över att det var sista gången, men samtidigt överlycklig för att det blev av en gång till och att det var så roligt, har Jalla nu kommit hem.
Ska pilla i honom något att äta också, han har ju inte ätit annat än några chokladbollar, kolakakor och lite tårta.
Sedan slänga in honom i duschen så han luktar gott, sedan ska jag få med honom till sängen och nappa lite.
Pokern går åt skogen, men det gör inget. Jag är glad ändå.

Pappa har gått med på att betala min bröllops-klänning :D
Han ville däremot inte vara värd, (tänkte om han ville vara mer delaktig) men jag tvingar honom inte till någonting.
Hans motivation var: Vadå, mer delaktig?!, ska jag inte på darriga ben föra dig till altaret kanske? Det kan ta knäcken på den bäste... och sen har vi ju supandet och bordsdansen..

Haha, go-pappsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0