Lista

Är hemma för ikväll. Sover ju hemma på nätterna. Men orkar inte skriva något, ska gå och lägga mig. Ska upp imorgon och åka in till stan igen. Har jättemysigt iallafall!

En lista hinner jag med, snodd från Ann:

Lovar du att vara ärlig? Umm, ja.
Du heter: Lenitha Hägglund
Smeknamn: Len, Lenin, Lenis
Låt just nu: Halleluja (en av Taizé-låtarna vi sjunger i stan just nu. Den vill inte släppa mitt huvud)
Om du röker: Icke
Beroende av: Jalla, sömn, mina katter, fotmassage och umm.. parmesanost?
Favoritkaraktär(er) i bok: Silke i David Eddings böcker
Vem behöver du mest just nu: Jalla =( Han sitter visserligen alldeles bredvid mig, men han är i dataspelens värld.

Vad tror folk om dig:
Att jag är lat.
Stämmer det: Jahaaa
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: Just nu att jag gjort en ny tatuering :P
Hur imponerar man på dig: Genom att få mig att skratta

Brukar du skratta för dig själv? Dum fråga.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Möt mig där båtar rullar in" från Peter i DS. Jag förstår inte heller.
Vilken är din favoritmålning? Umm ingen aning? De flesta Jesus-målningar i kyrkorna är vackra.
Vart bor du: Timrå
Trivs du där: Hm. Jag lär mig. 
Festar du mycket: Sprit? Nej.
Vad har du för mobiloperatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Idioter

Nästa mål i ditt liv: Flytta till en annan lägenhet (efter det bröllopet :P)
Hur svarar du i mobilen: Lenitha
Vem ringde du senast: Jessica
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han frågade om jag kunde ta med en kudde. (Det var inte Jessica, det var Peter som ringde mig.)
Antal sömntimmar i natt: ca...7?
Sov du ensam: Nej, med Jallsen såklart
Tycker du om din pappa: Ja, otroligt mycket.

Brukar du komma i tid: Ibland, ibland inte. Gör mitt bästa! (Inte imorse iallafall =/)
När mår du bra: När jag och Jalla bara umgås och pratar om saker vi känner att vi vill prata om.
När blev du fotad senast: Idag
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, gul just nu
Vad tycker du om fötter: USCH!
Är du smart: Det beror på vem man frågar.
Är du aktiv i skolan: Jag går inte i skolan. Aktiv i "konfirmandskolan" kanske då.
Vem/vilka saknar du just nu: Mamma.... Otroligt mycket...

Favorit dryck på morgonen: Dricka saker på morgonen?! 
Rakar du benen: Ja.
När brukar du gå och lägga dig: Runt 12-1 kanske.
Är du blyg: Det beror på vart jag är och vilka jag är med.
Sysslar du med någon idrott: Motionscykling? xD Nej, det gör jag inte.
Vill du hellre ha mail än brev: Det spelar ingen roll. Fast jag är överlycklig när posten kommer, så kanske brev?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Har du spytt offentligt: Nej, faktiskt inte. Toaletten duger för mig.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Får man skriva sådant här?
Använder du stjärnor eller kajal: Stjärnor? Kajal ja...
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : Thomas, pappa, mina vänner och resten av min familj.
Är du bortskämd: Har varit. Inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0