Planering

Sitter och fixar med en riktig bröllopsplanering, hämtar från www.brollopstorget.se.
Måste ju se vad som ska fixas snarast.
Ska ringa och checka om Thomas morbrors tjej kan vara fotograf, hon är jätteduktig.
Sedan måste vi fixa transport för mig och mina tärnor till kyrkan, och sedan för mig, Thomas, tärnorna, brudgummen och fotografen från kyrkan till festen.
Måste börja kika frisör och se om det finns någon duktig som inte är så dyr (måste kolla frisyrer också!), och även musik till festen. Skulle vilja ha live-musik och Jalla känner några som är duktiga, men de var inte säkra. Annars får vi hitta en mp3 med mycket plats på och lägga in en MASSA bra musik att spela.

Ja, jag har det jag gör, men jag njuter och har roligt varje sekund! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0