Stockholmo

Ja, jag och min tärna Maria var i den stora staden i söndags.
Klev upp 5 på morgonen och tog 10 över 6-bussen in till Sundsvall.
Eftersom vi ställt om till sommartid, strulade såklart tågen och Maria kunde inte komma in till stan i tid till vårat tåg skulle gå.
Jalla var så gullig och följde med in till stan, så jag slapp vara ensam. Eftersom allt blev försenat gick vi och åt frukost på Donken.



Efter mycket om och men kom vi ändå iväg från Sundsvall runt 9.



Ju närmare Stockholm vi kom, desto grönare blev det. Till min stora lycka! Så här glad blir man då ;)



Vi kom ner till Stockholm runt halv 1. På stationen kom min andra tärna Majja och mötte oss (hon är där och jobbar några veckor).



Sedan gick vi och åt lunch på Taco Bar, gott! Eftersom det här var kind of en möhipps-resa, tyckte Majja att jag skulle få vara lite pinsam och knäppa kort på en massa saker.

Som 47:ans buss     Personal på TB      En kaktus           Ouppäten sallad  
               


Gula skor
En make-up-lektion
Indianer
Statyer
och en hel del annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0