Yippi ka-yay! (fast inte motherfucker)

Vi åt lunch på O'learys. SVINGOD MAT! Där äter vi gärna igen.
Mitt i lunchen började min hjärna utarbeta en liten plan. Så när vi hade ätit upp föreslog jag ett besök i Birsta för att titta på ringar, det börjar ju liksom bli dags för det.
Lite missnöje, men Jalla var med på det.

Och vips så sitter vi här, ett par ringar rikare! Ja, har ju inte fått dom än, de ska ju skickas efter och graveras, men vi har ändå beställt dem och betalat handpenning på dem. :D Så lätt var det!
Ska se om jag hittar bild på dom på nätet.
Det blir ingen traditionell gravyr kan jag säga, men det blir våran egen! Den är speciell för honom och mig, det är huvudsaken! Precis som vi vill ha det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0