Borta bra men hemma bäst!

Japp så är det. Är på hemmaplan nu efter en lång och mysig helg i Vålådalen. Lekar i snön, lekar inomhus, intressanta föreläsningar/lektioner/arbetspass och underbara mässor. Det var jättemysigt helt enkelt.

Vänta, telefon...

Umm oj... Fick just veta att en person SKA sova över här... Inte "skulle jag kunna få? det har hänt något." Men men, behövs det så, får väl se när personen ifråga kommer hit...

Jalla spelar hockey, jag tänkte spela låtar och ta det lugnt. Ja, blir ju inte så då då, men ja, får väl... mysa imorgon. Eller så. Har hela livet framför mig. När en vän behöver mig, så är jag där. Sådan är jag! Jag älskar mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0