Middag

Är det bara jag eller är blogg.se lite irriterade? Ibland får man logga in två gånger för att komma in på bloggen, ibland inte.
Micke är här och Alex har precis åkt. Alex är rolig han, han skulle ha pizza och gav mig 70 spänn för att beställa den och hämta den på hörnet. Det är ju långt dit. hela 50 meter. Max.

Middag idag blir ädelostfyllda köttfärsbiffar med citronsås. Eller gräddsås. Har inte bestämt mig. Blir det gräddsås kan jag baka en citronkladdkaka att gotta oss i ikväll ;)

Har gjort några rispåsar, fler blir det förhoppningsvis ikväll!
Vi har dessutom ringt och bokat möte med han med lokalen, så på torsdag ska vi träffa honom. Vi har även bekräftat hotell-bokningen. Det blir hotell ändå, det löser sig på något sätt!


Kommentarer
Postat av: Ann

Det beror på vilken tid? Hur tar ni er dit?

2008-06-10 @ 16:16:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0