Phew!

Hej!

Tar en liten paus i dagens ståhej.
Imorse var jag på möte mellan 9 och 11. Sedan in i datasalen, skrev ut lite papper, kollade busstider, fixade ihop staben till sommarlägret i helgen, hem, äta snabb lunch, ringa Jalla, möta honom och få bankomatkort, på bussen, in till Birsta, möta Erik, shoppa saker på Panduro, ÖB, Silvan och Clas Ohlson, nu hem, ge katterna mat, och NU vila en stund!
Har nog skickat hundra sms till folk fram och tillbaka idag!

Kvart i 4 kommer Jocke och hämtar oss och så åker vi och plockar upp Ann och sen åker vi och tittar på vår lokal till bröllopsfesten! Majja ska nog också med förresten, måste göra klart med henne. Mer sms ;)

Sen hem, möta Cattis, sen gå upp till lilla Bandsjön och ta det lugnt! Ska dit med KU och fika och mysa på. FIKA! Attans, måste på affären. Där rök min lediga stund.
Måste sms:a Teresia också... Ja, har mycket att göra!

Dessutom måste jag packa tills imorgon då vi far på sommarlägret på Dekarsögården!

Ha en bra kväll! Hoppas ni kan njuta av en lugn stund :)


(706 sms skickade sen 21 maj)

Kommentarer
Postat av: tigerlilja

Vilka färger vill du ha? Vad har du tänkt för layout?

Jag tycker fortfarande din blogg är jättefräsig men kanske en ny header (toppbild) som är mera "dig" skulle passa? Det svarta skulle jag behålla om jag vore dig :-) Snyggt som fanken är det :-)

2008-06-12 @ 15:36:59
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: tigerlilja

Allt går att ordna, det är du som bestämmer och jag försöker göra utifrån det :-) Inte alltför många bilder men det bror lite på hur du har tänkt den såklart. Får inte bli för plottrigt.

2008-06-12 @ 15:47:21
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0