Stalin

Jag pratar väldigt mycket om Hitler, så Stalin kommer liksom lite i skymundan. Det är inte för att jag gillar honom mindre utan för att han inte har lika stor personlighet som Hitler. Och ja, jag pratar om våra katter.
Stalin är rädd för allt, han gömmer sig under täcket så fort man börjar stöka, diska eller så. Han tycker inte om att bli fasthållen, sitta i knät eller något liknande. Däremot är det han som ligger på ens rygg när man sover på mage, det är han som först kommer upp och säger godmorgon när han märker att man vaknat, det är han som kommer när man ropar och hoppar upp i soffan bredvid en,det är han som skriker som en galning när han varit på toa för att både jag och Jalla ska godkänna och säga "vad duktig du är!" innan han blir tyst. Han är ett charmtroll han också!

image46

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahahaha underbart!!!

2008-03-08 @ 11:31:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: EjapejaJI

JIPPI!! Du är äntligen vaken! Shit, du måste skaffa en bärbar dator så du kan blogga hela tiden ;) På Toa, köket soffan sängen ÖVERALLT!! ;)

Men de pengarna sparar vi till brölloppet =D Lite viktigre!! :D PUSSS

2008-03-08 @ 11:32:29
URL: http://www.ejapeja.se
Postat av: Emelinda

Hahaha herre jösses, heter katterna Hitler & Stalin *asg*

2008-03-08 @ 17:38:26
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Mirjam

Varför väljer man att döpa sina katter efter två psykfall som Stalin och Hitler? Ytterst omoget vill jag påstå!

2009-03-11 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0