Surprise!

Fick förut ett konstigt meddelande  av min bästa vän Maria, vilket ledde till fler konstiga meddelanden vilket ledde till en glad överraskning!
Vill inte säga vad det är än, men om det blir av så kommer jag ha väldigt väldigt trevligt den 30 mars. =)

Jag och Jalla har idag slagit fast datumet 26 juli till vårat bröllop. Kom på idag att det faktiskt bara är mindre än 5 månader kvar! Det är ju ingen tid alls! Så vi måste börja planera och tok-spara pengar. Tänker därför senare idag avboka min tatueringstid *snyft* för att istället lägga dom pengarna på bröllopet.
Det känns mycket roligare.

Så det här kan kanske bli en bröllopsblogg mer ett tag ;)

Nä, nu googla på lite saker...

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Nämen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Åh så kul!!!!!KLART jag kniper truten...absolut till Pia;)))Men vad roligt!!!! Jag tror jag grinar!!!!KRAMAR i miljoner!!!!!!!!!

2008-03-07 @ 10:53:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0