Back to life.

Hemma igen nu. Kan inte längre simulera utlandsvistelse. Attans.
Är jättetrött, kommer gå och lägga oss på en gång.
Fötterna stinker, ömmar och kliar efter att ha gått i dom, så gott som konstant i två dagar.
Smutsiga är dom också... Men jag tänker duscha imorgon. Jalla får stå ut. Hans luktar inte så gott heller...

Vår kantor som vi ska ha på bröllopet var med på resan. Han är rolig. Tokig, men rolig. Det kommer bli ett intressant möte den 18:e juni (rep. i kyrkan) vill jag lova. Har en låt jag vill spela i kyrkan, han föreslår helt andra. Ska se vad han har att erbjuda innan jag säger något ;)

Nu sängen.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jättefin men 390 spänn för en kudde?!? JAg ska ha tre fyra styckna...no way!

2008-05-31 @ 09:56:04
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Jätte! Men nu har jag en annan plan:))

2008-05-31 @ 10:34:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0