Godnatt!

Har varit med Malin och tränat idag. Vi skulle köra 70 minuter aerobicsintervall, men efter 20 minuter hängde vi inte med, så vi gick ner en våning och körde maskiner istället.
Helvetesmaskinerna kallar jag dem numera. Ben-maskiner som tog död på mina ben och gjorde dem till spagetti. Jisses. Jag längtar inte till träningsvärken imorgon :P Men det är så mycket roligare att vara två som tränar och peppar varandra! Skrattade massor gjorde vi iallafall!

Nu senare på kvällen har vi varit hos Malin och Jimmie och tittat på film. Vi kollar på Harry Potter-filmerna. Såg 3:an idag. Nu ska jag ta mitt trötta huvud och sova. Jag längtar till frukosten imorgon... Ingen drink!

Godnatt alla rara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0