Potatissallad

Nu har jag stått och gjort potatissallad i en och en halv timme!
Mycket hackande, blandande och vispande.
Två massiva potatissallader blev resultatet. Skulle vara 4 portioner var, men ja, ena är nog 10 personer och andra 8 kanske. Vansinnigt! Rester för flera dagar framöver.

Lite trött blev jag på kuppen, men lite Rosa Pantern i mig så blir jag nog piggare.

Hm en fråga, måste man lämna lösenord nu när man kommenterar hos mig?


A, hoppas du mår bättre snart!


Lillan och Annica, tack för att ni finns i mitt liv! Jag hade aldrig klarat bröllopet utan er! Ni är underbara! (Nej, jag har inte börjat dricka än, är inte fylle-sentimental, vill bara att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig!)
♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha. Tror jag inte ett dugg på! Du har nog varit och sniffat i likör 43 flaskan! ;-)

2008-05-23 @ 18:41:24
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack ! Mn än känns det inte som jag gjort någon nytta...:)

Blir väll mer då alla anmält sej som ska det!

KRAM!

2008-05-24 @ 08:06:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0