Utmaning!

Nu har Ann utmanat mig igen, det är roligt!
Har i och för sig inte gjort den förra än, men den kommer!

Här kommer den jag fått nu:

Tre namn du går under: Lenitha, Lenis, älskling
Tre saker som skrämmer mig: MÖRKER, Spindlar och djupt vatten
Tre saker som jag har på mig:  Huvtröja, linne, stärkande nagellack
Tre sanningar: usel självdiciplin, lite för självisk men har ett gott hjärta!
Tre saker jag verkligen vill ha: ett vackert bröllop, en bärbar dator och en hushållerska som städar åt oss.
Tre söta bloggare jag skickar vidare dessa frågor till: Majja, Emma, Ejapeja

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Hoppas du får en forts trevlig helg :)

2008-05-17 @ 14:12:02
URL: http://pauliina22.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0