Bakdags, igen!

Hemma från jobbet.
Trött som ett djur, trots att jag bara jobbade 4 timmar.
Det var sjukt mycket folk idag. Löningshelg + julklappshandling = galet.
Det har bara gått segt och trögt för mig.
Jag var trött och mitt i allt började jag blöda näsblod. Hade inte riktigt tid med det, men kan ju inte gärna gå ut med en tuss i näsan bland kunderna, det var jag som jobbade ute bland folket idag.
Thomas kom och mötte mig när jag slutade, så åt vi en bit, sen gick vi och handlade lite.
Nu är det dags att baka allt till KU:s julskyltning imorgon.
Ska baka mer lusskatter, mjuka pepparkakor (minst 2) och en uppsättning ischoklad till.
Har jag tid och ork bakar jag nog mockarutor eller något liknande.

Jo, det blev ju kaos mitt i min och Thomas middagsätning. Sitter och har precis ätit upp, så hör vi något skrammel och lite gapande. Tittade, men såg inget, så vi tänkte att det säkert var killarna som stod vid scenen och grejade en bit bort.
Sen pang bom kommer det en kille springande med en annan kille tätt bakom.
Den bakom skriker åt alla att stoppa den första, två försöker stoppa honom innan den andra killen hoppar och slänger sig över honom och brottar ner honom på golvet. Sen kom det två vakter springande och satte handfängsel på honom och gick iväg.
Vi satt som två frågetecken och tittade på varandra och kände som om vi tittade på någon film.
Säger det, galen dag....
Hoppas att kvällen blir lugnare!
Bak och julmusik, vad kan gå fel? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0