Dagen innan...

...födelsedagen har spenderats med Malin, Persson, Thomas och Finans.
Har dessutom bakat en After Eight-kladdkaka som blev lite sisådär, eftersom jag inte hade den form som jag behövde utan fick ta det i en avlång. Lite konstigt utseende, men smaken är det nog inget fel på.
Dessutom står en Godaste Kakan i ugnen.
Tänk att klockan inte ens är 12 och jag har inget mer att baka! Sensation!
Det har aldrig hänt förut tror jag. Om jag inte köpt allt fika. Men det vore inte jag.
Så det är 5 sorters småkakor och 2 sorters mjuka. Har en sorts köpta på lager, men jag vägrar ta fram dom förutom i absolut nödfall ;)

Nu ska jag mysa ner mig med min make och vänta på att få göra kakan klar. Sedan sova, sen är det min födelsedag!
Godnatt alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0