En mysig höstdag

Haha, låter som början på en trevlig novell... ;)
Vi har varit och tagit oss en mysig promenad på stan.
Vi hade lite ärenden att uträtta, sen unnade vi oss en varsin mjukglass (årets sista =() och gick en sväng och sen satte vi oss på en parkbänk vid kyrkan och bara kikade och pratade. Hur mysigt som helst! Det var så skönt att bara njuta av den underbara hösten.
 På söndag fyller jag år. Det blir fika för de som vill komma (vilket påminner mig om att jag måste börja baka...). Önskar mig bara pengar att betala tillbaka skulder med. Haha, det är roligt det, att inte önska sig något till mig själv, men det är viktigare just nu att bli av med skulderna. Finns inget annat viktigare för tillfället.

Lill-Aphro och Hitler fungerar rätt så bra tillsammans nu. De kan vara i närheten av varandra utan att fräsa. Lillan försöker dessutom busa igång Hitler rätt vad det är, han tycker nog dock att hon inte alls är så intressant att busa med ;)
Wilma däremot är sur och tvär, hon tycker inte alls om Aphrodite. Men det släpper nog så småningom hoppas jag.
Dessutom har hon kommit på att Hitler faktiskt är en kille, så hon åmar sig för honom hela tiden och låter mycket och ofta. Väldigt irriterande. Brorsan ska få köpa p-piller åt henne när han kommer hem.

Nu ska jag försöka ägna resten av kvällen åt att plugga! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0