Goddagens!

Sitter i stan och väntar på att lite folk ska komma och titta på lägenheten. Nej, den ska inte säljas, däremot ska hela fastigheten säljas och spekulanter vill komma och titta. Så det må dom väl få göra då.
Thomas kommer hit när han slutat, längtar!
Igår blev det KU, och sedan efter det Finans med Persson, Jenny och Majja. Och Thomas och jag förstås.

Har städat hela lägenheten här inne, det måste ju vara någorlunda fräscht och rent när det kommer spekulanter, man vill ju visa upp det så fint som möjligt. Dessvärre finns det inga möbler här, men det får dom stå ut med.

Får se om det blir i dag eller imorgon vi åker och hämtar grejer, brorsan kommer nog hem rätt sent i eftermiddag tror jag, så jag tror att det blir bättre imorgon när han fått sova lite och så.

Anyhow, jag spelar poker för fulla muggar, mycket annat finns inte att göra.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Japp! Han är underbar!

2008-09-12 @ 13:29:40
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0