Godmorgon!

Gud har välsignat mig med ett halvstarkt illamående, en.. ehrm, instabil mage kan man säga, lite lätt bultande i höger tinning, en sjuk törst och hunger, lite kallsvettningar och en väldans trötthet.
Precis som det ska vara dagen efter!
Nu tänker jag utnyttja det och bara slappa och inte göra mycket alls.
Hm, tänk att det ändå är jag som är uppe först. Grabbarna sover som klubbade oxar.

Undrar om mitt illamående kan bero på hunger också? Ibland är det faktiskt inte så väldigt lätt att skilja det åt...
Får väl testa. I värsta fall kräks jag och då mår jag bättre sen!

Jag hade så grymt roligt igår! Träffade så många jag kände sen tidigare. Grymt!
Jag tror att jag återkommer senare, men jag lovar inget ;)
Kanske bara ägnar mig åt la familia idag.
Hur som helst, hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0