Godmorgon!

Lite trött sådär, gick och la oss vid 3 ungefär.
Blev inget onyktert dock, mycket lugn kväll.
Vi gick på Aveny och lyssnade på Stonebridge ett tag, sen tyckte vi (alla utom brorsan :P) att det var lite för högljutt, så vi gick ner i Rockbaren istället och satte oss och lyssnade på bra musik.
Där stötte vi på några trevliga vänner, som CJ och Sedergren. Mycket trevligt!

Idag skulle vi åka in till Timrå, packa ihop lite småsaker, och sedan få skjuts av Malin (gulle henne!). Dessvärre så vet jag faktiskt inte om vi orkar med det.
De som kommer imorgon är "bara" svärmor och Thomas syster. (Säger bara för att svärmor redan har varit här och sett hur det ser ut utan alla gardiner, blommor, tavlor och mattor. Det var det jag ville komma fram till. Svärmor är verkligen inte bara!)
Så ja, struntar nog i det .Det blir för stressigt helt enkelt.

Däremot ska det bakas mer här hemma. Har bakat Ploppkakor också. Ska baka den godaste kakan och After Eight-kladdkakan.
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och softa en stund till. Eller hitta något att äta. Är hungrig som en varg!

Kommentarer
Postat av: Ann

Nej! Jag ska dit nu ikväll:))

2008-09-27 @ 14:07:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Lenitha!



Jag vet att Pia & Chrissi kommer till Dig idag...



Pia har med sig ett litet rosenpaket och det är ifrån mig...



GRATIIS PÅ FÖDELSEDAGEN...

2008-09-28 @ 00:12:48
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0