Godmorgon

Avnjuter lite god frukost, lyssnar på Robbie Williams och pratar med min man på msn. Billigare än att ringa ;)
Sitter dessutom fortftarande med det där jäkla iq-testet! Det är inte skitlätt. Men är åtminstone på sista fasen.
Har klarat först 7 av 10. sedan 8 av 10, 9 av 10 och är till slut på sista delen, där det efter att jag klarat 2 har klarat testet, men ja. nöjer mig nog inte förrän jag har klarat minst 8 ;)

Idag hämtas Stalin. Thomas fick hoppa in och jobba, så det skulle bli jag som skulle lämna bort honom. Blödig som jag är så skulle jag inte klara det .Som tur är så har jag min älskade Majja, som ska göra det åt mig! ♥
Dessutom slipper jag då åka ut till Timrå, sova där, åka in till stan imorgon, ge katterna mat och sedan åka tillbaka till Timrå för att gå på KU. Sparar lite busspengar där. Nej, jag blir hemma och myser med de busiga kissekatterna istället.
De nosar på varandra nu utan att låta, otroliga framsteg!

Till helgen ska vi flytta lite saker, de större av dom, typ soffa, matbord, säng, vitrinskåp och liknande.
Får låna pappas "lilla" Dodge att köra saker med :)
Skulle vilja flytta in det typ imorgon, innan fredag åtminstone, vill ju överraska brorsan, men inte en jäkel vi känner har dragkrok på bilen, och dessutom finns det ingen släpvagn. Att hyra är lite overkill, då kan man vänta en dag istället.

Nåväl, ska kanske spela lite poker nu, sen lägga mig i ett varmt bad.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0