Min älskade Stalin...

Det är med sorg i hjärtat jag säger att jag har varit och beställt tid för avlivning av vår älskade katt-bäbis...
Brorsan ringde förut och sa att vi kunde få flytta in redan nu i helgen om vi ville, och som jag sagt tidigare så kan vi inte ta med Stalin in dit. Det fungerar bara inte, eftersom han kissar utanför.

Finns det ingen som skulle kunna ta vår kära vän? Jag är säker på att han skulle fungera alldeles utmärkt utomhus, eller som ensam katt. Han är helt underbart mysig och väldigt tillgiven.


Kommentarer
Postat av: anna

JAG TAR HAN !

2008-09-05 @ 17:24:25
Postat av: Annica

Vi sitter och tittar på Bolibopa. Det är cirkustrixarna. Hon som leder det programmet börjar prata. Då säger Emil:

-Hon ser hur som Liita!

2008-09-05 @ 18:47:09
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken fin kisse.. Skulle gärna ta han men är allergisk...

2008-09-05 @ 21:03:15
URL: http://gevalium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0