Status: tråkigt.

Jisses vad jag vill flytta in till stan nu.
Jag längtar så jag tror jag blir galen. Har pratat lite med de som ska flytta in efter oss, och har vi tur kan vi flytta till stan sista september istället för sista oktober. Det är ganska snart det! Skulle flytta imorgon om vi kunde.
Jag är så uttråkad så jag får något knäpp. Önskar vi hade pengar så vi kunde hitta på något. Väntar fortfarande på våra pengar... Förhoppningsvis kommer de senast fredag, annars blir det lite jobbigt. Jaja, får väl se. Inget annat att göra!

Har suttit och pluggat en stund nu, gick sådär. Har så mycket annat att tänka på, så jag tappar lätt koncentrationen. Försöker lite senare igen.

Snart fyller jag år! Jämna 22. Jag vet inte vad jag önskar mig. Står nog mellan IKEA-presentkort och hårfärgning + klippning. Skulle ju vara roligt att få presentkort på IKEA så man kan inreda och göra fint i nya lägenheten, men samtidigt vill jag färga mitt hår rött... Mörkt rött, eldigt hett.
Tänkte på att önska mig säsongskort till hockeyn, men eftersom vi flyttar till stan blir det rätt dyrt att åka och kolla varje vecka. Vi köper nog säsongskort på boxen istället, så vi ser det på tv. Brorsan har ju projektor, så det blir storbild ;)



Vill ha ungefär den här färgen, fast kanske till och med ett par nyanser mörkare?
Vill inte att det ska bli orange, lila eller rosa, utan riktigt mörkt rött. Hm, ska se om jag hittar en perfekt bild...
Kanske... såhär? Börjar närma sig iallafall.



Här! Sån här färg vill jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0