Tidsfördriv

Hittade den här hos Malin. Lite tidsfördriv tills Persson kommer och spelar Finans.

HAR DU...


Hånglat med två personer eller mer på en kväll?: Räknas tjejer i detta, så ja.

Blivit generad inför folk?: Va? Jag? Skulle jag aldrig bli... Finns få som blir röda som brandbilar oftare än mig.
Fått en blackout?: Nej. Inte en riktig åtminstone. En sån här "oj, nu glömde jag helt bort vad jag skulle säga"-blackout händer ofta.
Varit kär i någon utan att säga det till personen?: Ja
Haft sex?: Jajo. Är gift nu. Då får man göra sånt. ;)
En sexleksak?: 2 actually. Eller alltså. Hm. Ja. det räcker så. no too much information här inte.
Haft en onenightstand?: Ja
Ätit musslor?: Nej
Stått på scen?: Fråga mina möhipps-fixare ;)
Däckat?: Hm. Kommer inte ihåg. Fast det kanske är det som är grejen? ;)
Haft ett förhållande i under en månad?: Mjao, i högstadiet var det väl till och från med den där kärleken.
Blivit kallad player?: Bara på ett spel (mapelstory)
Sett någon visa sitt kön i webcam?: Haha jajo.
Bantat?: Ser det ut så?
Färgat ditt hår svart?: Ja. Kanske ikväll igen?
Färgat ditt hår extremeblonde?: Njae, inte SÅ blont kanske. Möjligtvis försökt men inte lyckats.
Photoshop?: Hm. Jag är faktiskt inte säker.

VAD..

Längtar du till mest just nu?: Tills på söndag då jag ska jobba igen ;)
Ska du göra i helgen?: Ska på DS-möte i Härnösand, och jobba på söndagen.
Har du för kläder på dig?: Mjukisbyxor, bh, tjocktröja.
Gjorde du igår?: Var i Åre, åkte buss, var in till brorsan och tittade på film.
Ska du göra i sommar?: Oj, redan? Kanske.. jobba? Who knows.
Åt du senast?: Spaghetti och köttfärssås.
Har du för mobil?: Samsung någonting.
Köpte du senast?: Hm. En Marabou Amigo tror jag? Och en liten tablettask med Zoo.
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästavän?: Mitt ragg?
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen?: Ringa polisen får jag väl hoppas?

VEM/VILKA..

Kysste/pussade du senast?: Thompen
Kramade du senast?: Same same
Slog du senast?: Slåss aldrig. Eller. Kanske. Lite, ibland. Thomas då.
Fick du sms från senast?: Halebop
Pratade du med i telefonen senast?: Pappa tror jag? Nej, farmor. Hon fyllde år igår så jag ringde och grattade :)
Eller nej, brorsan förresten. Han ringde ju innan han kom och hämtade oss igår...
Saknar du mest just nu?: Mamma. Alltid mamma. Önskar att jag kunde berätta för henne att jag har jobbat och trivdes bra, och hur mycket jag längtar efter vissa saker och så...
Tycker du om?: Mina vänner, min familj, Thomas och hans familj.
Älskar du?:  Thomas-pojken
Är din bästavän?: Thomas. Kan berätta allt för honom.
Skulle du kunna göra allt för?: Ovanstående.
Var du med senast av det motsatta könet?: Thomas igen. Finns det en upprepnings-knapp?
Kan du lita på mest?: Jalert
Vet mest om dig?: Jalonens pojken.
Sov du tillsammans med senast?: Stalin. Han sov kvar i sängen efter att Thomas gått imorse.

ALLMÄNT..

Har du pussat en groda?: Det kan ha hänt. Man MÅSTE ju testa om det blir en prins! Det hör till.
Kan du hjula?: Nej verkligen inte. Backa bandet en... 10 år? Då kanske.
Biter du på naglarna?: Emellanåt. Inte efter jobbet idag.
Är du EMO?: Nej, det skulle jag väl inte kalla mig.
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Betala skulder, köpa en bil och resa. Inte ett hus eller lägenhet, vill verkligen bo med brorsan nu :P
Vågar du flyga fallskärm?: Hua, nej.
Har du sjungit inför publik?: Återigen, fråga möhippe-gänget ,)
Spelar du cs/wow eller något liknande spel?: Ja och ja. Tänkte ha ett cs-LAN till helgen, men jag är ju borta då och Jalla jobbar. Kanske helgen efter.
Följer du mode?: Det går inte med mina storlekar.
Är du hungrig?: Nej. Mätt som en... gris?
Är du blyg?: Kan vara. Det beror lite på.
Din första kärlek?: Oj... riktiga? Johan S eller Kent. Kan inte riktigt avgöra om Johan var en riktig kärlek. Högstadiekärlek ni vet. Mjoo, men det var det nog.


Kommentarer
Postat av: Sex With Orgasm

Då kan jag bara meddela att tävlingen är uppe!

2008-09-01 @ 22:10:47
URL: http://sexwithorgasm.blogg.se/
Postat av: Annica

Grattis till jobbet!!!!!

KRAM

2008-09-02 @ 00:47:01
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0