Utmaning

Hittade den här någonstans på nätet..

Namn: Ingrid Lenitha Jalonen

Piercingar: Tunga (haft läpp) och öron om det verkligen räknas som piercingar. Tycker inte med men men. 


Tatueringar: 4 stycken. En ödla på skulderbladet, en sjöhäst på benet, en keltisk treenighetssymbol på höger underarm och ett kors med mammas initialer på vänster underarm.

Längd: Oj, 1.70 kanske?

Skostorlek: 40

Hårfärg: Svart med ljusare slingor (som det så vackert heter när man försökt färga sitt eget hår svart men missat på några fläckar..)

Önskar du att du bodde någon annanstans: Tja mest helatiden. Just nu trivs jag ju dock i vår nya fina lägenhet, men Båstad, Uppsala eller utomlands skulle inte vara fel.


Tycker andra att du är attraktiv: Haha nej verkligen inte.


Dricker du: Väldigt sällan.

Använder du droger: Nej men usch nej.


Vilken parfym använder du: Hmm... Ingen aning vad den heter.


Vad är du rädd för: Mörker, döden, spindlar, mörkt och djupt vatten, valar (har jag helt plötsligt fått för mig). att det ska hända dom jag älskar något.

Senaste låten du lyssnade på: Kreti och Pleti kanske?

Senaste personen du ringde: Malin

Senaste tvprogram du tittade på: Rachael Ray imorse. Eller räknas Timrås ishockeymatch?

Antal...

...gånger du varit kär: På riktigt? Kanske.. 3 gånger. Eller så. Så där smygkär på låtsas i fina pojkar har man väl varit fler gånger.

...tjejer du kysst: Haha... 1? Eller var det två? Feststoj bara.

...gånger ditt namn varit med i tidningen: Hm, det beror på vad man räknar för tidningar. Har fyllt 18, varit med i någon artikel någon gång, gift mig. Sen har jag ju varit med i Svenska Kyrkans Ungas tidning några gånger...

Hur tidigt stiger du upp: Så sent jag kan ;)

Gillar du att slåss: Nej, har aldrig slagits. Sparkat en kompis med träsko på knät en gång för väldigt länge sen men inte annars.

Vad ska du göra ikväll: Baka eller sova?

Är du seriös: Med? Det här? Ja. I övrigt? Tja det hoppas jag väl?


Kan du stå på händer: Nej det var länge sen sist.

Salt eller socker: Socker

Kan du sjunga: Det tycker jag inte.

Mer värt än guld: Thomas, hans släkt, min släkt och mina vänner. Och kissekatterna, för mig är dom det!

Ett land jag helst vill besöka: USA tror jag. Eller något land i Sydamerika. Åh har massor. Australien vill jag också åka till.


Senast lästa bok: Harry Potter och dödsrelikerna, den sista =(

Skulle aldrig ta på dig: Kortkort.

Vad du ville bli när du var liten: Det kommer jag inte ihåg.

Blev du det? ...


Fobier: Men det skrev jag ju där uppe. Mörker, döden, spindlar framför allt.


Deppig eller glad? Just nu tyvärr ofta ganska deppig. Men försöker vara glad så mycket jag orkar! Det finns dom som har det så mycket värre än mig!


Värdesätter du ärlighet? Ja det är väl klart. Dum fråga...

Känner du en mytoman?: Ja, flera faktiskt.


Vem vet mest om dig?: Thomas

Senast du var riktigt full: Riktigt? Dagen innan vi skulle åka ner till Gävle med svåger, svärmor och svågers barn. Förra sommaren med andra ord.

Syskon: Storebror Jimmy.

Vad gör du nästa år?: Jobbar och pluggar.

Gillar du att laga mat?: Ja oftast! Har man roliga varor så.

Är du sexuellt frustrerad?: Haha det vore väl fasiken om jag skulle vara det, nygift och allt :)


Tränar du?: Nej. Fast min promenad idag får nästan räknas som träning, iallfall i min synvinkel med tanke på hur lite jag tränar annars ;)

Är du bra på att måla?: Jag är duktig på att rita av saker (INTE med papperet över bilden, vad heter det, kalkera? Utan på riktigt. Titta och rita) men inte om jag måste komma på saker själv.


Är du blyg?: Det beror på. Ganska.


Använder du smycken?: Jadå ibland så. Favoriten just nu är ett halsband. Två spikar som formar ett kors.

Favoritinredningspryl i ditt hem: Har ju ingenting här... Brorsans smidesljusstakar i hallen är fina.


Sexigaste kroppsdel: På mig? Haha ingen. På andra? Umm tycker väl att det är fint med armar.

Tänder på: Thomas!

Om du vore en färg: Om JAG vore? Haha behöver jag verkligen svara på den? GUUUUL!


Utmanar den som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0