Utmaning!

Lillan har utmanat mig, och jag är inte sen att hänga på ;)

Fem saker i min frys:

Oj... brorsans frys får räknas som min frys. (springer och tittar)

Ben & Jerry's Chunky Monkey ice cream
Ben & Jerry's Cookie Dough ice cream
Karins Lasagne (det var mina 3 saker)
Carte D'or Straciatella (eller hur det nu stavas. orkar inte springa och titta)
umm... bröd?

Fem saker i min garderob:

Min och min, har lånat brorsans så länge..
Min bröllopskjol
En handduk
En tjocktröja
Trosor
Ett par jeans

Fem saker i min bil:

och om man inte har bil? Då tar man brorsans. Har jag tagit hans hittills kan jag fortsätta ;)
En FET högtalare som jag just varit och kånkat och flyttat på för att det inte ska läcka in vatten rakt på den.
Umm... minnet är bra men kort... en ratt.
En.. bilstereo...
En... (vad fasen har man i en bil?!) SÄTEN!
och........ nån golvmatta lär han väl ha..

Fem saker i på mintt handväska databord:

Men fasiken. Brorsan har ju ingen. vad jag vet.
Inte jag heller, här.
Ni kan få.. hm. ändrar rubriken...
Så! Där kan jag stjäla brorsans.

En kamera, dock min.
En spindel med cd-skivor (eller två var det visst)
En mugg som det står "Jimmy" på.
En "gammal" telefon som bror avverkat. Slår vad om att den funkar felfritt.. Låna kanske?
En liten ficklampa som jag snart måste använda. Det börjar bli mörkt här. Tända lampan är överskattat.


Phew, det var den pärsen!
Tack och hej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0