zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

nej, inget meddelande från Hitler den här gången, utan från mig.
Jisses vad sjukt tråkigt det blir att vara ensam i en stor lägenhet med mindre mängder underhållning efter ett tag.
Jag blir bara trött och går och lägger mig i sängen, vilket leder till att jag somnar.
Någon som vill hitta på något? Gärna inne i stan ;)

Nu har Stalin-hjärtat flyttat. Det är jättejobbigt. Jag vet att han kommer få det bättre, men det är ändå tungt att mista en familjemedlem. Eller ja, han flyttar ju inte så långt, men han är ju inte längre våran.
SNYFT!

Jaha... undrar vad jag ska göra nu då. Fortsätta med iq-testet (ja, är fortfarande på sista fasen. Bara klarat 5 av 10, tänker klara alla), äta glass, sova, läsa, blogga, spela poker? What to do? Lite sällskap hade suttit fint.
Men Majja kommer imorgon och hälsar på, så åker vi på KU tillsammans sen. Det är roligt! :)

Katterna är inget roligt sällskap, de ligger bara på sina hyllor och sover, tråkmånsarna. Det blir så när dom härjat hela natten ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Nej ingen dåre...kvinnlig bilförare... ;-)

2008-09-10 @ 18:07:52
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Är inte alla kvinnor det... ;-)

2008-09-10 @ 21:18:18
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0