Jag är tillbaka.

Har haft en seg helg i förkylning.
Nu är jag på bättringsvägen och jag känner mig betydligt piggare.

Idag ska jag baka, baka och baka. Thomas fyller år imorgon, så jag måste ju ha något att bjuda på när besöket kommer :)
Bullar, kanel- och kardemummakakor, rulltårta, kolakakor och egna chokladmaränger ska jag göra. Det är vad jag kommit på än så länge, lär nog läggas till ett par sorter.
Klockan 6 ska vi till Pontus och fika som har fyllt år, så kommer han hit imorgon ;)
Jag måste även där emellan någonstans trycka in lite plugg, har kommit på att det är lite stressigt på den fronten :P
Inte ohållbart, men stressigt.

Så ja, det är väl dumt att sitta här och skriva när jag har annat för mig. Bullar blir det först!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska också fika :D

2009-04-06 @ 22:35:57
URL: http://anaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0