5 dagar kvar...

Har precis kommit hem från Stora Årsmötet i Uppsala. Har varit 4 otroliga dagar, har haft fantastiskt roligt!
Vi har tagit bra beslut, skrattat jättemycket tillsammans, hittat nya vänner, ätit fantastiskt god mat, jag har hittat folk som går på Sigtuna som jag träffar nu när jag börjar (=D), spelat minigolf mot 5 andra och vunnit (!!!!) samt blivit invald till Valberedningen för Svenska Kyrkans Unga på två år :) Alltså inte för bara distriktet utan för hela landet.
Har bara hänt en massa bra den här helgen och haft en fantastisk vistelse i Uppsala. Det var verkligen ett trevligt avslut på sommaren inför skolstarten.
På söndag är det dags, på söndag flyttar jag, med blandade känslor. Jag tycker såklart att det kommer bli galet roligt och en underbar tid på skolan, men att lämna vänner, hem, man, familj och katter är fruktansvärt tufft... Den första perioden kommer bli väldigt jobbig.
Jag har svårt att förstå att jag ska flytta på riktigt, jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och börjat packa...
Har även en del sociologi att läsa, som inte är sådär helt lätt att hänga med i, språket är som det är.

De resterande dagarna den här veckan ska jag bara ta till att umgås med nära och kära, mysa med familjen och säga adjö till alla. Eller inte adjö, på återseende såklart.
Ska börja med att ta kvällen i akt att mysa med man och katter.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0