Hej igen!

Jag har hittat min ny-gamla hobby, något jag kan göra för att tänka på annat en stund och koppla bort tankarna, nämligen rita.
Jag är helt kass på att rita saker som jag tänker på, alltså frihandsrita eller vad jag nu ska kalla det, men rita av (inte kalkera, utan ha bilden jag vill rita av framför mig) saker gör jag en aning bättre. Jag kan alltså knappt rita streckgubbar om jag måste komma på dem själv, men jag kan rita karp-fiskar om jag har bilden framför mig.
Bra musik i högtalarna och en schysst bild att rita av, så blir jag lugn!
Här kommer ett urval av det jag har ritat. De sista två är från idag, har en till också, men den blev inte bra alls.

       

 


Mindre än två veckor tills jag flyttar! Börjar bli vansinnigt nervös... Måste börja packa, men vet inte var jag ska börja.
Jag inser nog inte att jag ska flytta på riktigt, att det kommer bli mitt permanenta hem i tre år!
Galet...

Kommentarer
Postat av: Mari

Och du tycker att du är kass på att rita?? Du är jätteduktig, det har jag alltid sagt ju ^^

2009-08-05 @ 01:03:49
URL: http://coventina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0