Styrelsehelg...

I helgen var det DS-möte i Bispgården, mitt första som vice ordförande :)
Vi hade en jättetrevlig helg. Login var kanon, maten bra (julbord en dag, mitt första på närmare tio år!), beslut tagna, julklappsbyte utfört. Allmänt superhärligt!
Ikväll har vi varit på styrelsefika hos Pontus, det har varit hur mysigt som helst! Han hade verkligen lagt ner energi bakom kvällen, jag hade en sådan myskänsla hela kvällen!
Hans hus var så mysigt, blev väldigt sugen på att skaffa eget... Själsligt så är jag så redo att skaffa familj, hus och körkort och bil, men det går ju inte riktigt just nu =/ Som tur är så trivs jag så bra i skolan, så när jag är nere i Sigtuna vill jag aldrig därifrån! Dock känns det likadant när jag är hemma, då vill jag aldrig tillbaka. Men men, imorgon bär det av neråt igen. Bara två veckor kvar nu, sedan har jag jullov i tre veckor, därefter följer en fyra veckor lång praktik som jag ska ha på hemmaplan, och efter DET så åker jag med klassen till Hemavan och åker skidor. Ser fram emot ledigheten, börjar gå in lite i väggen just nu, har tagit på mig mycket och börjar känna mig extremt stressad, men det går väl över snart. Jag håller ut i två veckor till!
Julen blir lugn och fin hemma hos pappa, det blir han, jag, Thomas och farmor. En liten och mysig tillställning, det blir nog bra (trots att man är van 20st+-julaftnar ;)).

Nu ska jag spendera min sista kväll med Thomas framför datorn, Persson är också här, vi ska nog spela hela natten ;) Det kan låta som en tråkig och omysig kväll att umgås, men för oss är det jättemysigt! Vi trivs bra så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0