Torsdag

Tänk att det är så svårt att hitta på bra rubriker...

Igår var vi och strosade på stan lite jag och Thomas. Styrde stegen mot Barista först där vi tog oss en chai-latte.
Sedan gick vi och kikade lite i affärer. Hittade ett par svarta byxor, precis sådana jag letat efter, för 150 kronor.
Sedan en svart lång polotröja och en gul (förvånade?) vanlig tröja för 30 kronor styck.
Vi ska ner imorgon en sväng och se om vi hittar nya byxor åt Thomas, han behöver verkligen ett par.

Nu väntar jag på att Carro ska komma hit, vi ska ner en sväng på stan vi också och kika innan vi styr kosan mot KU.
Har fått reda på att Teresia kommer dit, det blir nostalgi :)

Men stan först och en chai-latte. Har blivit snudd på beroende. Det är supergott, smakar varm, flytande krämig pepparkaka. Sofia har fått upp mina ögon för den, farligt!

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Biffen

En kall god Ale istället är bättre..^^

2009-02-20 @ 04:00:57
Postat av: Sofia

Åh, chai-latte - helt underbart!! ;)

2009-02-22 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0