Var är våren?

Nu är det alldeles för kallt ute, jag kan stå ut med högst 10 minus, men över det blir FÖR kallt.

Igår kväll var inte rolig, hade en dimp och ville inget annat än att komma bort.
Idag har jag haft en riktigt bra dag, har vetat vad jag velat men insett vad jag måste göra för att komma dit.
Det var så vackert väder när jag vaknade imorse, har vägrat ha persiennerna nere, tänker att man kanske kommer upp i någorlunda tid om det är ljust i rummet. Solen sken så mysigt inne hos oss, det var verkligen underbart att vakna.
Var precis sådant väder man alltid förknippar med friluftsdagarna i fjällen med skolan, lagomt kallt och varm och mysig sol.
Dessvärre var det inte alls så varmt som det såg ut, ca 12-13 grader kallt =/
Borde inte klaga, efter alla minus30gradersvintrar man haft när man var liten är det här ju rena sommaren, men mja, nu har ju vintern varit så varmt hittills, så det känns väldigt kallt när det sjunker lite.

Sitter i entrén på Eon Arena och har lite småtråkigt.
Har varit hos Micke och Majja idag och tittat på film och myst på lite, hade sådan vän-abstinens att vi tog bussen till Timrå. Det var väldigt trevligt och väldigt välbehövligt att komma hemifrån lite.
Dessvärre skulle Thomas spela hockey idag (alltså, jag misstycker inte om hans hockey-spelande, bara att det blir tråkigt för mig när jag är med :P) och eftersom jag inte vill åka buss hem själv, följde jag med honom hit.
Som tur var var jag förutseende för min uttråkning och tog med mig datorn.
Bandit Rock lyssnas på och ska fixa lite uppgifter inför helgen, då det är SUM! :)

Imorgon ska ägnas helt åt att sy rekvisita till vårt DS-framträdande. Förhoppningsvis kommer vi in till Timrå och kan hämta symaskinen, annars blir det tufft att hinna handsy allt tills på fredag...

Alla hjärtans dag på lördag... Vet inte vad jag ska ge Thomas, om vi ska ge varandra något. Vi är ju på SUM då och kommer inte ha så mycket tid med varandra, dock sover vi ju hemma, då SUM är i Sundsvall i år, så något går det ju att fixa då..
Tja, något kan jag säkert hitta på.

Okej, ska sluta skriva onödiga saker här nu och göra någon nytta istället.
Kramar till er alla, ni förtjänar sådana :)

Kommentarer
Postat av: Majja

Hej svej! tack för idag, har en surprise till dig på min blogg.

2009-02-10 @ 23:16:52
URL: http://mariakex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0