Jag är SÅ glad!

Skrev mail till CSN i förrgår och frågade om det fanns möjlighet att få studiestöd av dem.
Jag har två återkravsskulder och 320 poäng att redovisa för att få tidigare har de sagt, men nu har jag läst upp 100 poäng och läser för tillfället 150 poäng till. Så då fattas det 70 poäng, och jag håller febrilt på att leta efter en sommar-mattekurs att gå.
Svaret var iallafall att jag måste betala en av återkravsskulderna i sin helhet, ca 2000 låg det minsta av dem på, så om jag betalar den och redovisar mina poäng så bör det inte vara några problem.
Jag är SÅ glad och lättad! Nu hänger allt på mig och mitt pluggande, jag har aldrig känt mig mer motiverad!
Det är upp till mig nu.

Nu ska jag äta min pytt på potatis, kassler och lök (med ägg till) i min ensamhet och plugga. Båda grabbarna jobbar så jag fick äta ensam idag, men det är rätt skönt det också :)
Mr Tambourine man spelas jättehögt och jag har städat köket.
Jag känner mig produktiv, så det är bara att sätta sig med näsan i böckerna!

Ha en underbar fortsatt dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0