Skottland


Ja men nu tänkte jag ju äntligen lägga ut lite bilder från Skottland. Eftersom jag har dom på den segaste datorn, så kanske jag ger upp fort, men det borde bli några bilder iallafall.

1.   2.   3.   4.

1. Jag och konfirmanderna på flyget.
2. Mitt hotellrum i Glasgow.
3. Mer hotellrum.
4. Toaletten.

5.   6.   7.   8.

5. Viktor i lobbyn på hotellet.
6. Vyn åt ena hållet på gatan utanför hotellet...
7. Hotellet.
8. ..och åt andra hållet.

9.  10.  11.  12.

9. Frukost! Bröd, äggröra, korv, fläsk, pannkaksliknande saker och i bakgrunden till höger klassiska oatcakes.
10. En chokladfontän :)
11. Inne i en Willy Wonka-liknande butik. Sådär såg det ut i hela butiken.
12. En fin kyrka. I bussen på väg till Oben.

13.  14.  15.  16.

13. I Oben.
14. Utsikt från båten.
15. Båten vi åkte med.
16. På nästa buss.

17.  18.  19.  20.

17. Vackert landskap.
18. Häftiga berg.
19. Här börjar man se den skotska idyllen på landet :)
20. I väntan på den sista båten. Vacker utsikt. (Kvinnan i bild hörde inte till oss)


Okej, gör ett nytt inlägg nu. IFALL det händer något tok och allt försvinner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0