Mammakläder

Åh vad härligt det är med riktig vår! Galet att tänka på att det för ett par dagar sedan snöade, och nu är det strålande sol och otroligt varmt. Igår var jag och Thomas och Augusto på Skansen och strosade och myste. Jättefint väder, fina djur och picknick, det var en härlig dag!
Magen växer sakta men säkert (eller rätt snabbt nu faktiskt), och det börjar synas att jag är gravid nu och inte bara tjock. Flera stycken om dagen kommenterar och säger att det syns, så det är jag glad över :) Dock börjar mina byxor bli väldigt trånga, och jag har bara ett par mammabyxor och ingen kjol eller klänning, så det börjar bli lite ohållbart det här. Hittar en massa fina kläder på bonprix.se till bra priser, men ekonomin ser inte helt bra ut nu, så jag har inte råd med något för tillfället. Förhoppningsvis så blir det bättre i slutet av månaden, har en massa fina kläder jag skulle vilja ha! Dessutom börjar det bli lite för varmt för byxor och tröjor nu, skulle vilja ha fina klänningar!
Hängselbyxa 329:-
Jeans 259:-
Jeansklänning 259:-
Lång blus 70:-
Linnebyxa 249:-
Tröja 179:-
Tröja 79:-
Tunika 229:-
Så billiga fina kläder! Alla hittade på www.bonprix.se. Har lite svårare att hitta fina klänningar till bra priser, men ett par stycken jag hittat är:
299:- www.lindex.se
399:- www.kappahl.se
199:- www.hm.com/se
399:- www.hm.com/se
Finns lite fina saker iallafall. Mycket man vill ha här i världen! ;) Har ju faktiskt köpt en fin klänning att ha, men den ska jag ha på avslutningen, så den vill jag inte använda före dess. Den lär nog dock bli använd en HEL del i sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0