Ultraljud

Igår var vi på det stora ultraljudet. Vi ska få en liten pojke i september! ♥ Han växer precis som han ska och allt såg bra ut med honom, jag längtar så vansinnigt mycket tills vi får träffa vår fina son! Jag hade lite dåliga sköldkörtelvärden, men jag fick medicin att äta för det, så det är ingen fara alls. Det som händer är att jag blir mycket tröttare än vanligt när värdena är för låga, så nu blir jag förhoppningsvis pigg som en mört (jag som tycker att jag är mycket piggare än jag varit tidigare.. ;)). Vi har dessutom fått en lägenhet i Timrå nu från och med första augusti, så boendet är också löst. Det känns som att allt faller på plats nu! Nu önskar jag bara att tiden gick fortare så vi får njuta av vårt hem, våra katter, våra familjer men framför allt vår lilla kille :) LÄNGTAR SÅ MYCKET!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad underbart det låter =) Skönt att ni löst det värsta praktiska bitarna!

2011-06-05 @ 17:30:23
URL: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0