Livskris?

En kort, tillfällig (hoppas jag) livskris slog mig just och gnager i kroppen. Jag vill bli någon, något, viktig. Jag vet ju hur jag vill leva mitt liv, och jag vet ju ungefär vad jag behöver göra för att komma dit, så varför är det så svårt att kämpa för det? Det svåraste är nog att hitta en ände att börja i. Har mål, visioner och ambitioner, men har liiiite svårt att börja någonstans för att nå dit. Som tur är kommer jag snart ha det viktigaste jobbet i världen, att få betyda hela världen, att vara viktigast någonsin för en speciell person. Det är stort, och jag kunde inte längta mer!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer att se att du och Thomas kan inte bli någon viktigare för honom än någon annan. Den känslan är oslagbar.

2011-09-05 @ 10:13:59
URL: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0