Nytt och fräscht

Nu är tapeterna uppsatta även i vardagsrummet och jag är fri från tapetserare ett tag framöver hoppas jag :) Imorgon ska jag storstäda allt här, det är slipdamm överallt... Katterna kliver i det och hoppar upp i soffan, så det är fina tassavtryck här och där i den. Jag blev dock rådd att inte dammsuga medan tapeterna fortfarande var nyuppsatta för att de inte skulle råka gå sönder, så jag fick vänta tills imorgon. Sedan får vi väl se om det dyker upp något besök någon dag som kan hjälpa mig att flytta möblerna så jag får tillbaka ordningen här hemma :)
Har varit på KU ikväll och haft det supertrevligt. Återupptagit gamla kontakter, lekt, andaktat och fikat, en härlig kväll helt enkelt. Nu ska jag prata lite med Thomas på Skype innan jag går och lägger mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0