Hej igen!

Tänka sig, sist jag uppdaterade på riktigt var Lex fyra månader och vi hade precis döpt honom. Nu är han ett och ett halvt år och vi har fått en till pojke som heter Sion och som nu är tre månader.
Jag tänkte att jag skulle göra om den här bloggen lite, försöka göra den till en mat-inspiration för andra. Vi har köpt en kokbok som har en meny för hela året, så jag tänkte att jag varje dag skulle skriva vad dagens middag blir, dels enligt kokboken, och även om vi byter ut något, vad vi i sådana fall byter till. Man tycker ju inte om allt ;)
Kanske kan det ge lite inspiration och nytänk till någon som har idétorka när det gäller middagar. Ibland kanske det även dyker upp ett kort på maten, om den ser aptitlig nog ut ;)
Det kan hända att det kommer ett inlägg om familjen också, men det kommer inte längre ligga i fokus.
 
Hoppas den nya linjen kan komma någon till nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0