Stulen lista igen..

från lillanslilla.blogg.se

- Vilken är det mest pinsamma band du lyssnat på?
Willy visade mig något band på youtube som var vansinnigt pinsamma... Kommer dock inte ihåg vad de hette.
- Hur många timmar har du suttit som mest vid datan?
Oj, plus minus 24 timmar kanske...?
- Vilken färg har din cykel?
Cykel? Här använder vi fötterna.
- Blondin eller brunett?
Mörkt brun / svart / lila / rött
- Vilken färg har du på texten på msn?
svart.
- Vilket stjärntecken är du?
Våg
- Har du diskmaskin?
Ja, Jalla.
- Rakar du av dig dina ögonbryn?
Mhm, det gör ju så satans ont att noppa.
- Har du husdjur?
Yes box, två katter.
- Vilket smeknamn gav din mamma dig när du var liten?
Knosa tror jag att jag minns att hon kallade mig någon gång...
- Är du kär i någon just nu?
Of course.
- Har du sagt "lol" någon gång under ett samlag?
Har man verkligen tid med det?
- Har du ätit godis för hundra kronor?
Jajo, alldeles för ofta.
- Vad är du beroende av?
Jalla
- Vad har du för fobier?
Mörker och spindlar.
- Hur lång är du?
1.70
- Om du var ett verktyg, vad skulle du vara då?
En såg.
- Sover du med gosedjur?
Nej.
- Vad har du som ingen annan har?
Jalla är det enda jag kommer på.
- Vilken mobil har du?
Samsung
- Vem var den senaste du fick mms av?
Annica
- Vem var den senaste du fick sms av?
Pappa
- Vem ringde dig senast?
Håkan Bråkan
- Är du förlovad?
Jaaaaa
- När duschade du senast?
Igår
- Vem tänker du på nu?
Ingen för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0